Uzzini vairāk !


Ēģipte

Lasiet vēl


2006-08-15
Ceļojums pa Tunisiju - Āfrikas pērli [ 3 ]

2006-08-07
Ceļojums pa Tunisiju - Āfrikas pērli [ 2 ]

2006-08-03
Ceļojums - laiks, kas pieder vienīgi mums

2006-06-29
Ceļojums pa klasisko Ķīnu

2006-06-16
Tūrismā sāncenšu netrūkst

2006-06-14
Ceļojums pa klasisko Ķīnu

2006-06-07
Turciju iecienījuši ceļotāji no Alūksnes rajona [ 1 ]

2006-05-08
Lielais Meksikas ceļojums

2006-04-05
Malta - Vidusjūras pērle starp Eiropu un Āfriku [ 1 ]

2006-03-08
Apciemo mūžīgā pavasara salas

2006-03-02
Senā ķeltu zeme - Īrija [ 2 ]

2006-02-15
Šrilanka - mūžīgās vasaras valsts

2006-02-09
Vidzeme „Balttour 2006” izstādē startē ar visu laiku plašāko piedāvājumu

2006-02-02
Krētas sala - Eiropas civilizācijas šūpulis [ 1 ]

2006-01-19
Saldi mutēm, saldi ausīm

2006-01-17
Satiekas Kanādas krāšņajā rudenī [ 1 ]

2006-01-10
Jaunzēlandes un Austrālijas pārsteigumi [ 2 ]

2006-01-05
Ziemā — uz ziemeļiem, uz Oslo

2006-01-04
Jaunzēlandes un Austrālijas pārsteigumi

2005-12-30
Jaunzēlandes pārsteigumi

2005-12-29
Banka, Tualete, Aptieka un Skola
Pilsētas olimpiskā renesanse

2005-12-22
7000 km pa tievāko un garāko zemi
Divdesmit ideju Singapūrai
Sanktpēterburgas dārgumi

2005-12-15
Aulēkšiem ne, vajag ar pietāti
XXI gadsimtā modē ir on–line

2005-12-08
Marrākeša atver vārtus pasaulei

2005-12-01
Pekina ļaujas pārmaiņu vējiem [ 1 ]

2005-11-24
Klintīs ieskautā sirds [ 2 ]

2005-11-23
Sērfotājiem no Latvijas Ēģiptē nepatīkams starpgadījums

2005-11-16
Gulbenieši Turcijā ļaujas ekstremālām izklaidēm

2005-11-10
Tas tik ir pārsteigums — Gvatemala!
Minhenē ir ne tikai muzeji

2005-11-07
Latvijas neizmantotās iespējas tūristu pievilināšanā
Grib kā spāņi dzīvot dzīvespriecīgi, nevis žēloties [ 1 ]

2005-11-03
Dienvidnieku mentalitāte Sofijā
Ceļojums uz vispatiesāko Ķīnu

2005-10-31
Venēcija ir renesanses un mūsdienu mākslas meka [ 2 ]

2005-10-27
Melnkalne piedāvā alternatīvu Rivjērai

Sērfotājiem no Latvijas Ēģiptē nepatīkams starpgadījums


Kādai burātāju kompānijai no Latvijas ceļojuma organizētāji ceļojumam papildus organizēja arī vilšanos – Ēģiptes sērfotāju mekā Dahabā rezervētajā četru zvaigžņu viesnīcā pakalpojumi atbilda labi ja divām nožēlojamām zvaigznītēm.

Sagatavot izdrukai
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs atzīst, ka ar tūrismu saistīto sūdzību ir samērā maz – pērn no 1000 sūdzībām bijušas aptuveni 15 sūdzības. Tas skaidrojams galvenokārt ar pakalpojuma specifiku. Tā saņēmēji visbiežāk sūdzas post factum – kad atgriezušies Latvijā. Centra vadītāja Baiba Vītoliņa atzīst, ka iestādes spēkos nav aizbraukt uz karstajām zemēm, lai veiktu ekspertīzi, cik metrus no jūras atrodas tūrista noīrētais bungalo.

Šoreiz organizatoru neizdarības dēļ zināmas mieles pēc ceļojuma palikušas vairākiem vindsērfinga entuziastiem un viņu ģimenēm. Uzņēmējs Aldis Āķis atminas, ka pirmajā brīdī vilšanās bija milzīga – maza būdiņa ar tik niecīgu numuru, ka bērna ratiņus varēja ievest tikai saliktā veidā. Ledusskapja, kur dzesēt pienu, nav, televizora nav. Savukārt maksa paņemta kā par normālu viesnīcu – 380 lati no personas par septiņām dienām. Par laimi lieliskie, burāšanai labvēlīgie laika apstākļi novembra otrajā pusē vismaz morāli burātājiem kompensēja piedāvātās mītnes vietas neērtības.

To, kurā ceļojuma organizācijas posmā radusies kļūme, ir grūti pateikt. Piedāvājumu tieši sērfotājiem izstrādāja tūrisma firma Domina travel, savukārt kā starpnieks braucēju komandas nokomplektēšanā darbojās firmas Buru sports cilvēki.

Grupas vadītājs Jānis Preiss apgalvo, ka pasūtītas bija četras zvaigznes, nevis smieklīgās būdas, savukārt tūrisma firmas direktore Ketija Fogele skaidro, ka sērfotāju pārstāvji prasījuši "kaut ko lētāku", un viesnīca Coralia Club Dahab spējusi piedāvāt ekonomisko klasi. Acīmredzot tikai četru zvaigžņu pakalpojuma pircēji nebija informēti, ka saņems kaut ko lētāku. Kad Dahabas viesnīcā izvērties konflikts, daži latviešu ceļotāji tika pie labākiem apartamentiem, taču ne visi.

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs skaidro, ka Latvijas tūrisma firmas bieži vien grēko, neslēdzot individuālus līgumus ar katru klientu. Arī šajā gadījumā Domina travel parakstījusi līgumus tikai ar brauciena organizētājiem. K. Fogele paskaidro – tāpēc, ka no grupas neviens neatnāca.

Savukārt A. Āķis atzīst, ka uzticējies Buru sporta vīriem. Vienīgais universālais padoms, ko ceļotājiem sniedz patērētāju aizstāvji – pieprasīt un rūpīgi izpētīt līgumus ar ceļojumu tirgotājiem, un, ja sūdzēties, tad darīt to, vēl esot ārzemēs.

2005-11-23 NRA Imants Vīksne


Travellatvia iesaka


Īpašie piedāvājumi Skatīt citus
Iesakam apmeklēt Skatīt citus

Dienas foto

Dienas foto

Ziņu izsūtīšana